Vaude productvideo's

Voor het duurzame outdoormerk Vaude produceerde ik verschillende productvideo’s als onderdeel van hun E-learning platform.  

Vandebron recruitment

Als onderdeel van de recruitment campagne van Vandebron produceerde ik samen verschillende video’s. Het idee was; een dag in het leven van een straatverkoper. We hebben dit vrij letterlijk genomen door een point of view helm te bouwen waar een camera op kon. 

Bird

Voor Bird maakte ik tijdens valentijn een aantal foto’s voor hun Instagram account. 

Groen Doen

In deze mini-documentaire serie gingen we met Vandebron op zoek naar innovatieve duurzame initiatieven. De serie kreeg uiteindelijk 9 delen en werd gemiddeld per aflevering 10.000 keer bekeken. 

Wij willen #Hemweg

In 2017 probeerden we met Vandebron de meest vervuilende kolencentrale van Nederland te sluiten. Met deze stunt bereikte we alle landelijke media, een item op 1 Vandaag en tekenden ruim 60.000 mensen voor het sluiten van de centrale. 

Ik was deel van het campagne team en verzorgde samen met een designer al het beeldmateriaal.

Santos Bikes brand identity

Tijdens mijn tijd bij Santos heb ik de gehele content productie en strategie verzorgd. Daarnaast bedacht en produceerde ik meerdere campagnes waaronder; ‘This is bikepacking’ en ‘The power of simplicity’. 

Music video's

Van 2010 tm 2015 produceerde ik meerdere music video’s, vaak binnen de alternatieve rock scene. Dit was tevens het begin van KidContent, wat toen nog Forthewhin heette. 

DVD producties

Aan het begin van mijn carrière als filmmaker was DVD nog het uitgelezen medium. YouTube stond in zijn kinderschoenen en Instagram bestond nog niet. 

In totaal maakte ik 32 DVD’s variërend van documentaires, bedrijfsfilms en theaterregistraties.